søndag den 17. juni 2012

færdig strik i maj

 Jeg nåede på den sidste dag i maj at blive færdig med mine majsokker til webstrik sokkeKAL

- en variation af Simplex.
3 ret og 1 vrang var lidt for kedeligt igen - så jeg besluttede at lave falske snoninger - men forskudt - det kan ikke anbefales - det var i den grad noget bøvl
Hælen atter 1 ret, 1 løs af
Begge strømper på rundpind 2½

De sidder bare så godt - jeg tror, at de næste par også bliver i det mønster.
Ugle kjolen blev jeg også færdig med at strikke.

Connie blev færdig med sin uglekjole til før-påske strik-in. Kun halvdelen af garnet i kittet var brugt, så jeg fik resten med hjem og lov til at strikke endnu en kjole

- der er strikket meget både i flyet til og fra Canada - og også i Canada - og nu er den færdig.

Jeg løb tør for garn 1½ omgang for tidligt, men valgte så at lukke af lidt før, frem for at strikke uglerne tilbage


Ingen kommentarer: