lørdag den 26. januar 2013

2 og 3 før 5

 I går fik jeg - endelig - syet de 2 elefantpunge færdige. For 2-3 år siden fandt jeg stoffer frem og syede sammen til 6-7 elefantpunge - i november 2012 fandt jeg de 3 sidste frem og lavede sandwich
Fredag den 11. januar blev de quiltet - og taget med til SøndagsPatchwork i Lille-Heddinge Forsamlingshus, her fik jeg dog blot skåret dem til - men nu er de 2 færdige - og den 3. på vej . .
Dejligt med noget til gave-skuffen ;o)
Overskriften fortæller, at jeg nu er blevet færdig med 3 UFOer før 1/5 - Elefantpunge: et AnnAKa mønster, som har applikeret en elefant . . . 

3 kommentarer:

Fríða sagde ...

superskönne punge, flotte gaver.
kh.fra Island
Frida

Annelise Pedersen sagde ...

De punge er godt nok søde!

Anja sagde ...

Hej Liselotte,
De er bare så flotte..
Godt gået..
kh Anja