tirsdag den 15. januar 2013

Fødselsdagsgaver

 Fra fødselsdagsgruppe 2 i QuiltSkandinavia:
Jeg har været på denne fødselsdagliste i mange år - første gang mener jeg i år 2000 - og jeg er vist den eneste fra den oprindelige liste, hvor der er kommet nye til - og gamle er faldet fra - sådan er det jo - men jeg har haft megen glæde af at deltage og få dejlige gaver - og udtænke gaver at sende.
Reglerne er simple,
i god tid sender man fødselsdagsønsker, gaven skal koste ca. kr. 60, skal ankomme før eller på dagen - bliver den forsinket, skal man give besked. Jeg havde ønsket mig broderi/applikationsmønstre, stoffer i klare farver, hjemmelavede ting, overraskelser og som altid 2½" strimler.
Jeg har liste gaverne i den rækkefølge, giverne selv har fødselsdag
I år fik jeg fra Hannele i Finland en hjemmesyet pung, et hjemmesyet kuffertmærke samt et fint stykke stof.

Fra Lilian i Finland fik jeg en farvestrålende pakke med stoffer og broderigarn
 Fra Britt-Marie i Finland
broderimønstre, 3 stoffer, panel med 3 sy-billeder samt en håndsyet babushka
Fra Kaija-Liisa en håndsyet lynlåspung, 5 x 15 cm lilla stof, grønne og blå 2½" strimler samt brodergarn

fra Karin, Norge:
trekantlineal, skærehjul, opsprætter samt muntert stof

Fra Marianne i Finland
en grydelap med snemand og logcabin omkring
og endelig gaven fra liste"mor" Kirsten i Danmark
en hjemmesyet pung med "rude" - mon ikke jeg skal bruge den til et strikketøj . . . .
og et sykit til 4 kaffebrikker

Der nok at gå i gang med - Tusinde tak for alle gaver!!

Ingen kommentarer: