tirsdag den 15. januar 2013

sne igen

Mandag kl. 09.45 kørte vi hjemmefra mod den Indiske Ambassade. Der er åbent fra kl. 9.30 til 12 for indlevering af visumansøgninger. Vi ankom kl. 11 og trak nr. 75. Nr. 78 var ved at blive expederet, der er 20 stole, og resten stod som "sild i tønde".
Der var kun en til at expedere, så det gik laaaaangsomt. Kl. 11.45 kom endnu en dame i expeditionen - og så begyndte det at hjælpe på det - og vi fik også en stol at sidde på. Jeg havde printet og udfyldt ansøgningerne hjemmefra og havde kontanter med - lige penge!!! Kl. 13.15 var det endelig vores tur - og det tog et "splitsekund" og så kunne vi køre hjemad igen - vi var hjemme lidt efter 14.30.
Der var ikke tændt op i brændeovnen, så der var iskoldt i huset - jeg fik lige en mad - og så ud ad døren igen til møde i Stevnen kl. 16. Her var som altid køligt, og selvom jeg havde iført mig extra bluse og pulsvarmere, lykkedes det mig ikke at få varmen - heller ikke derhjemme - før sengetid.
Natten til tirsdag sneede det, og da jeg stod op tirsdag morgen optrådte det "røde lyn" i de danske farver. Jeg var ikke på toppen, og tanken om at feje bilen gjorde, at jeg besluttede at tage en "omsorgsdag" fra børnehaven formiddag- og StrikCaféen om eftermiddagen . . . .
Jeg udnyttede tiden til at kigge nærmere på alle mine fødselsdagsgaver og fotografere dem
Jeg fandt også posen til diverse juleløbere, så jeg kunne få det pakket væk sammen med Anne Beate træsko nisserne
Så nu er julen helt pakket væk . . .
Heldigvis er der næsten ingen vind, så sneen ligger pænt og pynter på haven.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

You have made some really good points there. I checked
on the net to learn more about the issue and found most people
will go along with your views on this web site.

My web site :: cash for diamonds

Anonym sagde ...

I'm a writer from Belfeld, Netherlands just submitted this to a coworker who is running some sort of research on this. And she actually ordered me lunch only because I stumbled upon it for her... lol. Actually, allow me to reword this.... Thanks for the food... But yeah, thanks for investing all that time to talk about this issue here on your site.

Take a look at my web-site - brunette

Anonym sagde ...

I'm astounded at how easy you make this topic look thanks to your articles, but I must say I still don't quite have an understanding of it.
It seems too elaborate and extremely extensive for me personally.
Nevertheless, I'm excited to see what you have to say in following posts: with luck , I'll be able
to grasp it eventually.

Here is my blog lontra

Anonym sagde ...

Solid post. I study something like this here at Troy University.

It's always beneficial to learn new facts from fellow writers and collect ideas from new sources. If it's okay, I'd seriously appreciate it if I might use some of the articles on your blog. Obviously, I’ll feature a link to %target_domain% on my blog. Kudos for sharing.

Feel free to visit my homepage; 42225

Anonym sagde ...

Right on. Anytime I go on %source_url&%, I happen upon a website that is informative and challenging.
. It's never a bad idea to connect with the ideas and material of other writers and link to other sites.

Look into my web page: arizona criminal law