søndag den 15. september 2013

hverdag igen - og besøg af en savfører

 Næppe var jeg hjemme igen, før hverdagen meldte sig med udpakning og tøjvask samt kagebagning søndag formiddag og vagt i Café Stevnen søndag eftermiddag
Jeg havde sagt til Pia, at hun var velkommen til at komme og plukke blommer - det gjorde hun så tirsdag formiddag, mens jeg var i børnehaven. Gemalen var atter forkølet og hostede - så det var dejligt at opdage, at hun var sav-fører ;o) Ved køkkenhaven havde der de seneste 2-3 år stået et udgået mirabelletræ. Jeg havde savet en del grene af med fuksvansen - men nu kom det hele ned - og også en hyld, der mestendels var gået ud - blev skåret ned
Dejligt - men efterfølgende var der arbejde til konen med at klippe smågrene af - og sortere til afbrænding - og optænding.
Det viser sig så også, at Pia har været med i et åmandslaug i København - og dermed kan slå med le!! Jeg har altid ønsket at kunne slå med le - alle de steder, hvor gemalen ikke kommer med havetraktoren.

Ingen kommentarer: