onsdag den 18. september 2013

Karin Østergaard

Jeg deltog i foråret i et kursus hos RosQuilterne med Karin Østergaard - og meldte mig straks efter på endnu et kursus i Patchwork-butikken, Køge - her kom jeg dog "kun" på venteliste
men, men, men - jeg var heldig at komme med på kurset
 så onsdag den 4. september gik turen til Køge. Emnerne var formiddag "Kloge fyre" eller Havets Juveler - jeg faldt dog straks over et prinsessebillede - hvorefter Gitte valgte både prins og prinsessebillede . . . .
Helle - som jeg har været sammen med i mange år til patchwork i Frederikssund - deltog også - dejligt at mødes efter de mange sommermåneder :o) - og også andre kendte ansigter'
Om eftermiddagen var der kaffe og hjemmebagt kage
Kurset var fra kl. 9 til kl. 16, men jeg måtte forlade det ca. kl. 15 - der var nogle tvillinger, jeg atter havde fået lov at hente i SFO - hhv. på Strøbyskolen og på Erikstrupskolen
Spændende er det nu, hvornår mit billede bliver færdigt . . . . . .

Ingen kommentarer: