onsdag den 18. september 2013

orange øjebæh


"I gamle dage" var borgmesteren som en købmand, kiggede ned i pungen og så, hvad det var af penge - sådan er det ikke længere!
Nu ligger pengene øjensynlig i kasser - og den kasse, hvor pengene til disse øjebæh er øjensynlig uden bund!
Hver af disse koster kr. 2.000 UDEN tryk - og Stevns Kommune har bestilt OG haft folk til at opstille 50 stykker 
- det kan jeg da meget hurtigt regne ud til mere end kr. 100.000 
- dertil kommer en orange løber på den udendørs trappe
- det er grimt - 
og jeg undrer mig over, hvordan man kan finde på at opstille noget så grimt og orange
i Klintekongens Grønne Rige 
 - ikke mindst, når man bruger uendelig tid på at køre rundt i PÅ Stevns og slå erhvervsdrivende i hovedet, fordi man mener, at deres skilte er 5 cm for høje - eller placeret 10 cm for nær ved vejen!!
Bedre bliver det så ikke, når der i "min" børnehave i de 2 lukkeuger bliver malet hvidt på væggene - men der ikke er penge til at male vindueskarme, reoler m.m. - og heller ikke til at hænge billeder, reoler, opslagstavler m.m. op.
ja undskyld, at jeg tillader mig at undre mig

Ingen kommentarer: